Tuesday, March 30, 2010

novel Oh novel.....



yup.... hobi aku yang dah lama ditinggalkan..he2..skang dah mula nak mmbaca balik..rasa rindu kat novel2 kat umah...orang cakap kalau llki baca novel x bleh blah..huhuhu...tapi peduli apa aku...daripada melayan kerenah manusia yang x habis2 baik aku mmbaca...xde la nak rasa sakit hati sangat kan...lagipn bleh gak aku tolong isi poket penulis2 penulis buku kat malaysia ni....walaupn dah x bleh nak tumpukan sepenuhnya kepada hobi aku ni,aku ttp isi masa2 terluang aku dengan membaca sedikit demi sedikit..novel yang beli kat pwtc hari2 pn x abis2 ag baca..ingat nak balik baca masa cuti ni..mmmm x tau la sempat habis ke x.....so kalau korang ada nak konsi novel ngan aku dialu-alukan...janji hantar balik he2..bukan pe aku x nak kalau koleksi aku hilang,,,huhuu.....

No comments:

Post a Comment