Friday, April 9, 2010

best nye yang diorang.....


malam ni aku merayau2 kat blog orang...best kalau baca blog orang...macam2 ragam..luahan2 perasan,hasil2 karya,komen2, kritikan2....mungkin zaman sekarang ni dah jadi trend kot blog ni jadi tempat untuk kita luahkan apa yang tersirat didalam hati.....kalau orang lain x tgok pn sekurang2 nya kita bleh baca kan....tapi 1 je aku x puas hati..aku x pandai nak tulis cam diorang...kadang2 malu sbb orang lain bleh baca he2...tapi kadang2 tertulis gak jarang2...tapi x pe la sekurang-kurangnya kita bleh gak luahkan apa yang tersirat dalam hati kita kan..kalau kat umah bleh gak mengadu kat mama n abah kan...kalau dah jauh2 cmni ngadu masalah kat blog je la....tq kepada sesape yang kenalkan blog ni kat aku...huhuhuhu....skang aku dah ada tempat untuk ngadu........kembali kepada hal aku merayap kat blog orang lain tadi....he2...malam ni aku selongkar blog senior2...macam2 diorang tulis...n mmng best2..segala suka duka diorang luahkan kat dalam blog...mmm...smua ni akan jadi panduan kepada aku untuk aku buat blog aku untuk jadi lebih menarik.......(",)....

No comments:

Post a Comment