Wednesday, April 21, 2010

time kasih kepada yang menegur...


akhirnya...setalah hampir setahun aku menetap kat koleg kediaman keempat,universiti malaya ada jugak orang yang berani menegur kesalahan yang byak kulakukan,aku x nafikan sebagai seorang pelajar yang bayak dibebani dengan amanah mmng ssh untuk kita nak settlekan semua amanah yang diberikan...banyak komitmen yang diperlu diberikan..kadang2 rasa cam x ikhlas plak kalau buat sesuatu kerja...tapi dah nama pn manusia kan masa nak terima amanah x pernah nak memikirkan kesan yang mendatang, semua orang bagi pakai main kaut je..tapi bila nak laksanakan mula lah buat dengan bebal..n semua kerja jadi x ssempurna...semua ni bukan aku kata kat spe2,aku kata kat diri aku sendiri...berbalik kepada orang yang menegur aku ,aku aku ucap berbnyak2 terima kasih kat dia..he2..xde pape ek..dah orang tegur kita terima je la kan...mau x nye malam 2 aku kena merepek sampai pkul 5 pagi..nasib baik la dalam YM kalau depan2 x tau la aku...he2..aku mmng menghargai setiap teguran dia......lps ni tegur lagi ek....huhuhu...xde spe pn yang tahusiapa yang tegur aku ..tapi hnya dia ngan aku..kalau dia baca blog aku ni dia akan tahu le...he2....sekali lagi aku nak ucap terima kasih byak2 kepada "dia"......selamat menjawab exam untuk "dia".........

No comments:

Post a Comment