Saturday, October 9, 2010

~blank~


bukak je blog x tahu nak tulis pape. Klaau x bukak x puas hati tgok blog kosong je. Aku memnag x bleh nak jadi blooger lagi la kalau camni. Sebenarnya banyak aku nak tulis tapi tak kesampaian dah asyik pikir bnyak sangat masalah. Tapi itulah kehidupan, kalau xde masalah x namanya kehidupan. Klau xde masalah mesti boring hidop kan so kita kena cari masalah la kan..tapi kalau ada maslah strees plak..mmm....cmna ek...ssh gak....ada masalah pn ssh..kalau xde masalah pn ssh..tapi xpe walau apa pe pn masalah yang adatang aku akan hadapi..aku akan jadi lebih berdikari jika aku berusaha untuk menyelesaikan masalah aku sendiri...bagi geng2 yang selalu bermasalah n termasuk aku jugak jom kita sama2 sama selesaikan maslah sendiri jngan nak lari dari maslah kalau lari mmng x setlle gak kan....belajarlah cara untuk mengatasi masalah jngan cuba lari dari segala maslah.....

No comments:

Post a Comment