Friday, October 22, 2010

~....fesilitator...~






minggu lepas aku mendapat panggilan tepon dari seniorku, dia mengajakku untuk menjadi fesi bagi menguruskan satu program motivasi yang akan dijalankan. Pada mulanya aku mengambil keputusan untuk tidak pergi. Namun pada pukul 2.00 pagi aku mengubah fikirankan. Bila lagi nak cari pengalamn kan? lagipun bleh gak test power kan,he2...bukan nak riak cuma nak aplikasikan apa yang aku dah belajar selama ini...Sebelun ni pun bukan aku x pernah jadi fesi..tapi yang ni dibayar dah aku bekerja dibawah satu syarikat yang agak dukenali di KUala Lumpur...inilah yang dikatakan pengalaman akan menghasilkan pulangan yang lumayan..kat bawah ni ada beberapa gambar aku semasa program itu.....disamping dapat menmbah pengalaman aku juga dapat mengenali beberapa orang member2 baru iaitu ust sudin,ust mad dan ramai lagi...kalau nak kenal mereka jom tengok gambar2 kat atas ni..he2......orang ckap kawan biar seribu kawen biar satu so skang nak cari kawam2 dulu la kan2...

No comments:

Post a Comment