Sunday, January 16, 2011

...kita ceria, orang lain senang dengan kita......


yup.....agak2 betul x statement nih...he2.....tapi bagi aku betul kot...kalau kita selalu ceria dan x membawa masalah untuk orang lain mungkin orang lain akan senang dengan kita kan....yerlah bukan semua orang suka mendengar masalah kita kan....tapi bagi aku aku x kisah...spe2 nak kongsi masalah pon aku sanggup...he2....bukan pe mungkin dulu ada gak cita2 nak jadi pakar kaunseling...tapi dah tersasar jalan plak...tapi itu mungkin dah takdir kot..he2...takdir yang baik , so aku terima dengan redho....ok berbalik kepada tajuk....yup kalau kita slalu ceria orang akan suka mendekati kita...so jangan lah selalu membawa msalah dan menjadikan rakan2 sebagai tempat curahan masalah..tapi kalau rakan2 x kisah x pe..... jadi ubahlah diri kita supaya menjadi seorang yang sentiasa ceri dan disenangi rakan2.....he2..

..................................senyum sokmo.......................................

1 comment: