Saturday, December 25, 2010

....kisah aku ngan polis....


ni ada satu kisah..mmmm...xde la best sangat....tapi untuk dijadikan tauladan...first time kena tahan polis lepas aku ada lesen...nak dijadikan cte x bawak cukai jalan plak malam2...he2...ni yang best..dah la kena nasihat ngan polis..ok la aku terima sbb aku salah...n malam2 aku jadi baik x bohong pape pon kat polis2....kira dah bincang2 nak lepaskan aku lah....tetiba je...datang sorang polis yang lain...agak2 cam polis baru la ...buat kerek plak ngan aku...he2...sorry bang SAYA BLOGGER ANTI RASUAH..korang paham kan.....ada plak mntak duit kopi ngan kitaorang...SUMPAH mula malam ni aku x respek lagi kat polis...sbb selama ni aku dengar2 cita je...n tup2 dah kena kat lubang hidung aku sekali baru aku caya....aku nak pesan ckit la kat polis2 ni...korang punya keja mmng mulia sesangat jaga keamanan la pape la yang pelbagai tapi sebab nila rosak susu sebelanga..kalau cmni la semua sikap polis2 kat malaysia...ntah la ssh aku nak cakap...pape pon aku ucap tahniah dan syabas la kat polis2 yang sentiasa ikhlas buat keja korang....aku mals nak membebel malas nak taip panjang2 nnti x pepasal masuk jel...so setakat ni je la....korang yang baca ni paham2 la k....n jadikan ikhtibar..jngan dsbb kan duit 2 3 ringgit nnti JADI KAYU API DALAM NERAKA......

No comments:

Post a Comment