Friday, December 3, 2010

~ngap ngan ngap tetiba tersentap...~






x tahu la pe yang nak jadi manusia zaman sekarang ni
dalam kedai
dalam hospital
dalam jamban
kalau boleh semua nak dijadikan tempat projek

kalau baru2 ni heboh pasal buat benda x senonoh kat PPUM
hari ni aku jumpa dekat PPUM gak depan mata aku sendiri
tngah ngap ngap ngap tetiba tersentap
tampa malu tanpa segan
projek depan mata
bukan aku nak tgok tapi tertengok
nak kata celaka memang la
nak kata puaka pin memang jugak

xde niat pon aku nak tgok
tapi dah depan mata
kalau korang cmna
menti tgok gak kan

x tahu la salah spe
mak
ayah
nenek
tok
tokwan
ntah la

x kan nak salahkan jantan
pompuan pon bagi respon
x kan nak salah pompuan jantan pon hilang sopan santun
ntah la mals aku nak membebel
korang tgok la sendiri
gambar ni aku snap sendiri kat KFC sebelah MAHSA dekat UM

mperpati 2 sejoli.....

aku tengok aku tulis korang baca korang pikir la sendiri


9 comments:

  1. side depan lagi sempoi ni..mau tersentap abes..

    ReplyDelete
  2. semakin maju dunia.semakin mundur perangai dan kesopanan manusia.sehigga y betul malu nk tgur,y slah suka ditunjukkan. mungkin ni pngruh globalisasi dan liberalisasi y melanda kita...hbs 1 bab,

    bab k2,xkena demo bu..g mkn kfc bwa rasyid ng makrof jh..jiran demo,,demo lpe..huhu

    ReplyDelete
  3. hahahhaa.... dua2 pihak salah kot...xkn berlaku transaksi klu xda pemberian & penerimaan...hehehehe
    btw...wat suspen jer letak gmbr korang 2...igtkn org2 yg buat "hal"...hahahah..jgn marah ak gurau jer ea...

    ReplyDelete
  4. ...mmng tersentap.....hilang selera selera lain plk yg naik.....astgfirullah...

    he2 edi bukn x mau ajk....ni utuk group sek2 skodeng ja

    bukn nk malu spe2 cuma untuk pengajrn....

    ReplyDelete
  5. hurmm biasa la,dunia mkin dh mkin tamat tempoh.yg haram dh jd haram

    ReplyDelete
  6. mmg terbaik ar... ni yg pluk2 ada yg cium2 tanpa segan.. apa nak jadi diorang neh...

    ReplyDelete
  7. geli lah.... semoga anak cucu keturunan kita tidak hilang rasa malu seperti ni..

    "Malu itu sebahagian daripada iman"

    ReplyDelete