Wednesday, December 22, 2010

aku dah bertunang....?


haha..ni lagi best ,terbaik punya cite..aku balik kg sbb sepupu aku nak buat kenduri kahwin so aku disebb kan aku yang ditugaskan untuk menjemput member2 aku...aku tepon la mmber aku sorang nih n aku cakap datang lah kenduri umah aku sbb aku nak bertunang....niat hati nak memain je..tapi ntah cmna dia ambik serius plak apa yang aku cakap2...dia canang satu kg....he2..paham2 je lah orang kg kan.....kalau cita2 sensasi cmni mmng cepat merebaknye....nak dijadikan cerita pada malam sebelum kenduri sepupu aku2 ada sebuah lagi kenduri kat kg aku....umah mmber aku gak la, kenduri bsday emaknye....huh jngan memain skang ek bukan budak2 je sambut bsday..orang tua pon dah menjadi2 sambutan bsday diorang..he2...ok bebalik kepada cita aku plak...jadi malam2 aku pon dijemput..mmber aku tepon berkali2 sruh aku datang gak kenduri2...aku pon pegi lah , makan free kan spe x nak...dan nak dijadikan cerita pada malam itu aku kena menjawab la soalan2 yang diajukn kepadaku dan aku terpaksa berterus terang mengatakan bahawa bukan aku yang bertunang tapi sepupu aku yang kahwin...hahhaha..ingat nak kenakan mmber2 je...tapi satu kg terkena....hahaha......mntak maap mntak ampon ek..xde niat pon aku nak kenakan korang...huhuhu...aku dah tekad tanpa MASTER dalam tngan..xkan ada sijil kahwin kat umah aku...he2...mampu ke..?..mampu ke x, terpulang lah..huhuhu..aku pn x tahu..

No comments:

Post a Comment