Tuesday, December 7, 2010

~Kisah Lepas Exam~


mamat: lepas exam jom g karaoke
amin: lepas exam jom g boling
siti:lepas exam jon g shoppoing
mila: aku kalau lepas exam ni aku nak enjoy puas2 nak g jejalan puas nak hilangkan stress kalau bleh satu hari aku x nak tegok koleg

selain dari ayat2 diatas ni bnyak lagi perancangan yang dibuat......tapi......

hahaha....tentu banyak perancangan korang lepas exam kan....tapi betul ke....aku dah 3 sem kat koleg kediaman dah macam2 planning lepas exam..tapi semuanya hampeh...habis MId jugak la yang jadi sasaran..nak buat cmna mngkin bagi bdak2 UM ni tempat2 je kot yang diorang kenal termasuk aku la..he2
ok ...berbalik kepada tajuk...mmmmm...byak perancangan ek sebelom exam..he2...tapi abis je exam balik koleg tido...hahahaha
buat penat je rancang2 kan..
tapi kadang2 kalau yang kita x rancang2 la yang selalu jadi....
so sebagai kesimpulannya..xyah la rancang pape...he2....

give me idea.....lps korang abis exam korang akan g mna....?
aku memang xde idea..sbb kehidupan aku hnya membaca n menulis je...

1 comment:

  1. hahhhaha...kesimpulannya...kita hanya merancang...Tuhan yg menentukannya...krn ada hikmahnya knp rancagan kita 2 xjd....Allah lbh tahu apa yg baikutk kita....nk tahu rncgn ak pas exam..ikuti rncgnnya pd hr & waktu yg sama....2 pun klu smpat nk update...hahaha...

    ReplyDelete