Sunday, December 5, 2010

~lucah oh lucah~


zaman moden = zaman lucah

ish betul ke...mmm..ntah la tapi agaknya la kot..sbb skang ni semua kita tgok lucah sana lucah sini...pe yang best...kalau dulu mmm...jngan harap la nak dengar atau tengok benda2 macam2. Budak2 ke ,orang muda ke xkan berani nak sebut benda2 yang carut2 atau lucah2 ni..mungkin asuhan orang dulu2 lebih baik daripada asuhan orang2 tua sekarang kot....mmm...pening2...kiri lucah kanan lucan belakang depan semua lucah...aku x nak la post benda2 lucah dalam blog aku...tapi kalau korang nak tgok pendedahan atau terjahan hal2 lucah ni ..korang bleh jengok satu blog ni..mmng aku bagi kredit la kat dia http://tubelawak.blogspot.com/2010/04/video-lucah.html aku respek la kat bro ni rajin dia buat terjahan, aku harap ko teruskanlah terjahan ko..biar semua orang sedar ckit....zaman sekarang ni dah semakin tunggang langgang..kalau xde orang prihatin spe lagi nak prihatin kan.....kalau bab2 melarang ni jngan harap la ada yang berani nak join...tapi kalau bab join sekali pantang diajak.....sama2 lah kita tegur menegur..hidopkan kembali amalan orang tua dahulu...macam mana orang tua dahulu boleh menjaga masyarakat supaya aman makmur...macam2 gak lah kita patut contohi mereka....bukan hnya jadi seperti seperti enau dalam belukar yang mana2 masing berusaha melepaskan pucuknya masing2...yang dikiaskan kepada manusia yang hnya berusaha untuk kesenangan diri sendiri tanpa mengambil tahu keadaan sekeliling...

sama2 fikir, sama2 prihatin.....

p/s: link di atas bukan laman web lucah tapi artikel2 yang mengenai perlakuan remaja@ budak2 zaman sekarang...


1 comment: