Tuesday, June 14, 2011

promote blog kak ratu bulan

harini aku nak promote satu lagi blog, aku memang dah ketagih sangat dengan blog ini kalau boleh makan minum dan tidur kat depan blog ni, dan disebabkan blog ini juga aku berminat untuk berkecimpung dalam dunia blogger ini.

dulu asalnya hanyalah blog biasa tapi sekarang dengan jumlah pengunjung secara purata melebihi 500 orang sehari , blogger ini dah semakin popular ditambah lagi dengan hasil tulisan blogger ini telah beredar dipasaran dan salah sebuah hasil tulisannya telah menduduki carta no 5bestseller di gedung buku MPH....

sapa tak kenal blog RATU BULAN, bagi peminat-peminat novel tak mungkin mereka tidak mengenali blogger ini, hasil-hasil e novel akak blogger ni mula berada di pasaran semasa karnival pesta buku antarabangsa 2011 di pwtc baru-baru ini. Byangkan bermula dengan hasil tulisan di dalam blog akhirnya akak blogger ratu bulan ni dah menempa nama dalam dunia penulisan novel.


kalau sesiapa kaki novel bolehlah melawat kat blog akak ratu bulan ni kat sinihttp://novelratu.blogspot.com/. aku dah 2 tahun mengikuti e novel yang ditulis olah akak ratu bulan ni ataupun dikenali juga dengan nama Nurfa

ok sembang banyak pun tak guna jom dapatkan novel akak blogger ni kat kedai-kedai buku yang berhampiran...

kalau nak baca novel free jom melawat blog akak nih......http://novelratu.blogspot.com/ kat bawah ni aku tunjuk sikit novel yang popular yang mana dihasilkan oleh akak blogger nih..

antara karya yang aku minat hasil tulisan akak ni adalah HIKAYAT CINTA

No comments:

Post a Comment