Sunday, June 19, 2011

tak jadi ke langkawi

perancangan yang dibuat untuk bercuti ke langkawi terpaksa ditunda ke bulan 7, alamak waktu itu aku sudah habis latihan industri aku di pejabat pelajaran daerah baling sik. memang tak ada rezeki aku juga lah nampaknya.

dah tak ada rezeki nak buat macam mana kan, tapi tak mengapa lah langkawi sudah berkali-kali aku pergi lagipun jimat sikit duit aku untuk bulan ini dengan keadaan ekonomi poket aku yang semakin mengering memang aku bersyukur sangatlah percutian ini dibatalkan.

nak tahu sebab apa percutian ini dibatalkan dan ditunda..?
hal ini adalah disebabkan kem BTN yang kami akan menginap mengalami keretakan dan kami dinasihatkan supaya menangguh program yang akan diadakan di situ.
oleh itu beberapa tempat lagi dihubungi untuk tujuan penginapan tetepi semua tempat penuh oleh itu penganjur mengambil keputusan untuk menunda program yang telah dirancang. aku terima berita ini dengan redho je lah..he2...

selamat tinggal langkawi, dah tak ada jodoh nak buat macam mana kan....

3 comments:

  1. PADAN MUKE..NYOHOR SGT KO AKU...HAHAHAHAHAH..KITA G SEM DPAN LA WEIII..G RMAI2 PUAK KITA JAH..HAHAHHAHA

    ReplyDelete
  2. hahahahha....aku kato doh......ppd baling xkembang..hahah..opss...silap2...melawat la bachok ke..baru bnyak penginapan..mari bukit marak,gunung..awekk pon lawa2..hahahaha

    ReplyDelete
  3. xpe ade lgi len kli tuu..den nie xpenah sampei langkawi pon..sungguh ksian..^_^

    ReplyDelete